Postopek naročila v spletni prodajalni
1. Na osnovni strani www.potepuh-trgovine.si v glavnem meniju s klikom na naslov izberite rubriko, ki jo želite pregledati.
2. Odpre se pregleden seznam artiklov v posamezni podrubriki z navigacijsko vrstico na vrhu, ki vam nazorno pove, v kateri podrubriki se nahajate, istočasno pa vam nudi enostavno navigacijo.
3. Na desni strani seznama se nahaja navigacija po posameznih straneh in urejevalnik artiklov – po ceni ter po imenu, naraščajoče ali padajoče.
4. S klikom na posamezni artikel v seznamu se odpre stran s podrobnostmi
za izbrani artikel.
5. Na strani boste našli fotografije, podroben opis lastnosti artikla, ceno in komentar o izdelku po presoji naših uporabnikov.
6.Če je pri artiklu, ki ga želite naročiti, na voljo več barv ali velikosti, boste morali izbrati ustrezno. S klikom na gumb "V košarico" se bo izbrani artikel premaknil v košarico na vrhu strani, vi pa boste lahko nadaljevali s pregledovanjem in nakupom ostalih artiklov.
7.Ko ste v košarico zložili vse želene artikle, je čas za pogled v košarico. Klik na povezavo "Košarica" bo odprl košarico, kjer so izpisane podrobnosti o izbranih artiklih
8. Pokaže se vam vsebnost košarice in s klikom na gumb "na blagajno " se začne zaključevanje vašega nakupa
9. V kolikor ste že registrirani na naši strani vpišite vaše uporabniško im in geslo, v kolikor pa še niste pa se morate najprej registrirati. To storite z vpisom vašega e-poštnega naslova in klikom na gumb "ustvarite nov račun".
10. Izpolnite zahtevana polja in kliknite na gumb (ki se nahaja na dnu obrazca) "registriraj" za naslednji korak
11. Potrdite in izberite ali dodajte nov naslov za dostavo.
12. Obvestimo vas o načinu in ceni dostave:
13. Izberite še načina plačila.
14. Po kliku na izbran način plačila vam pokažemo povzetek nakupa, kjer lahko z pritiskom na gumb potrdi naročilo to tudi zaključite
S tem je vaše naročilo zaključeno.
Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o uspešnem prejemu vašega naročila. Prav tako vam bomo po pregledu naročila po elektronski pošti sporočili datum odpošiljanja ali morebitne težave z vašim naročilom. Prav tako lahko v roku dveh ur z odgovorom na to sporočilo pošiljatelju naročilo stornirate.
Za vsa vprašanja, pomoč in svetovanje smo vam vedno na voljo tudi preko elektronske pošte, po telefonu in na MSN.